Antsmarching.org Forums

Antsmarching.org Forums (http://www.antsmarching.org/forum/index.php)
-   The Tailgate (http://www.antsmarching.org/forum/forumdisplay.php?f=93)
-   -   The NHL Thread (http://www.antsmarching.org/forum/showthread.php?t=324692)

JRS1386 06-28-2022 01:05 AM

Re: The NHL Thread
 
You don’t question whether you called shit on an Avs player without checking to see if the legend posted about it first

TypicalBilly14 06-28-2022 08:03 AM

Re: The NHL Thread
 
Special shout out to ABC during the Stanley Cup Finals as I thought Sean McDonough, Ray Ferraro and Emily Kaplan did a fine job calling the action and the production team were magnificent. The closing montage with all of the NHL teams in the 2021-2022 playoffs to "Teenage Wasteland" is worth going out of your way to seeing if you missed it.

Here's an article on Emily Kaplan from The Athletic.

https://theathletic.com/3365138/2022...cism-and-more/

coldengrey12 06-28-2022 10:57 AM

Re: The NHL Thread
 
Remember way back when the Avs won the Cup the other day? That was cool. I liked that.

mthawk07 06-28-2022 11:17 AM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by TypicalBilly14 (Post 18222064)
Special shout out to ABC during the Stanley Cup Finals as I thought Sean McDonough, Ray Ferraro and Emily Kaplan did a fine job calling the action and the production team were magnificent. The closing montage with all of the NHL teams in the 2021-2022 playoffs to "Teenage Wasteland" is worth going out of your way to seeing if you missed it.

Here's an article on Emily Kaplan from The Athletic.

https://theathletic.com/3365138/2022...cism-and-more/


Sean McDonough definitely did a great job, he’s a true professional. Guy can call anything and make it exciting without being over the top.

unccrombie 06-28-2022 11:35 AM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by mthawk07 (Post 18222156)
Sean McDonough definitely did a great job, he’s a true professional. Guy can call anything and make it exciting without being over the top.


Shots fired as Gus Johnson?

Roose13 06-28-2022 11:39 AM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by JRS1386 (Post 18222041)
2/8/18



2/23/18



3/30/19

Fucking roasted.

Also, I was referring to how highly touted Makar was going into the 2017 draft and how some Flyers beat writers said the Flyers missed on Makar when Philly was eying Patrick or Hischier. I've been banging my head over that whiff in the draft for the last 5 years.

swordo84 06-28-2022 11:58 AM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by JRS1386 (Post 18222041)
2/8/18



2/23/18



3/30/19

Receipts!

kev87lads 06-28-2022 12:44 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by JRS1386 (Post 18222042)
You don’t question whether you called shit on an Avs player without checking to see if the legend posted about it first

Thanks for doing the work for us. I thought about just posting something like "fonzz41, the man, the myth." yesterday. But I never got around to it. I was deciding if I wanted to take the time to do the work that you did. :lol

Roose13 06-28-2022 12:49 PM

Re: The NHL Thread
 
I just wanna know how the fuck you guys remember who posts what on this boards and when. I couldn't recall like 99% of the shit said in this thread other than Brohan not knowing what a hat trick is.

JRS1386 06-28-2022 02:49 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by Roose13 (Post 18222260)
I just wanna know how the fuck you guys remember who posts what on this boards and when. I couldn't recall like 99% of the shit said in this thread other than Brohan not knowing what a hat trick is.

Gordie how hat trick*

And I searched Makar but I knew there was no way Matty wasn’t high on Makar right off the bat

drakan 06-28-2022 03:53 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by JRS1386 (Post 18222042)
You don’t question whether you called shit on an Avs player without checking to see if the legend posted about it first

https://giphy.com/gifs/little-jeter-yCAoGdVUCW5LW

mthawk07 06-28-2022 04:09 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by unccrombie (Post 18222169)
Shots fired as Gus Johnson?


Gus Johnson was great until he became a meme of himself. But I do miss him calling March Madness games. That over the top lunacy matches the tone of that tournament perfectly.

drakan 06-28-2022 04:12 PM

Re: The NHL Thread
 
I really don't mind GJ.

jmkratt 06-28-2022 04:37 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by coldengrey12 (Post 18222138)
Remember way back when the Avs won the Cup the other day? That was cool. I liked that.

Was fun.

We should do it again.

Antiramie 06-28-2022 06:12 PM

Re: The NHL Thread
 
Injuries coming out of todays exit interviews:

McDonagh - mangled finger in ECF
Cirelli - AC joint sprain in both shoulders
Hagel - fractured foot
Bellemare - meniscus before playoffs
Paul - MCL sprain in Final
Kucherov - MCL sprain in Final
Perry - shoulder joint sprain in ECF
Point - torn quad muscle

Yup. Sounds about right.

drakan 06-28-2022 06:25 PM

Re: The NHL Thread
 
McD tired and old as compared to his Ranger days.

coldengrey12 06-28-2022 07:43 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by jmkratt (Post 18222507)
Was fun.

We should do it again.

I’m down

We did not get to boo Bettman, which is our right as Cup winners

Quote:

Originally Posted by Antiramie (Post 18222592)
Injuries coming out of todays exit interviews:

McDonagh - mangled finger in ECF
Cirelli - AC joint sprain in both shoulders
Hagel - fractured foot
Bellemare - meniscus before playoffs
Paul - MCL sprain in Final
Kucherov - MCL sprain in Final
Perry - shoulder joint sprain in ECF
Point - torn quad muscle

Yup. Sounds about right.

Surprised Cernak isn’t on this list

That dude threw himself in front of a buncha shots

mthawk07 06-28-2022 08:21 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by Antiramie (Post 18222592)
Injuries coming out of todays exit interviews:

McDonagh - mangled finger in ECF
Cirelli - AC joint sprain in both shoulders
Hagel - fractured foot
Bellemare - meniscus before playoffs
Paul - MCL sprain in Final
Kucherov - MCL sprain in Final
Perry - shoulder joint sprain in ECF
Point - torn quad muscle

Yup. Sounds about right.


How does that compare to the expected injuries number?

Antiramie 06-28-2022 08:55 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by mthawk07 (Post 18222729)
How does that compare to the expected injuries number?

With xI taken into account, we won the Cup.

Ambulance boat parade will be this weekend.

jmkratt 06-29-2022 10:21 AM

Re: The NHL Thread
 
I will be curious to see the Avs final injury report, too. I know Burkovsky was playing on a broken ankle but had a broken thumb, too. Nichuskin's foot was kinda shattered.

Hockey players are tougher than me, lol.

coldengrey12 06-29-2022 11:50 AM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by jmkratt (Post 18223135)
I will be curious to see the Avs final injury report, too. I know Burkovsky was playing on a broken ankle but had a broken thumb, too. Nichuskin's foot was kinda shattered.

Hockey players are tougher than me, lol.

Avs are still the champs, btw

Just in case you wanted a reminder :)

jmkratt 06-29-2022 12:07 PM

Re: The NHL Thread
 
During the Stanley Cup playoffs, Bednar says Darcy Kuemper had to go to optometrist 2-3 times a day to "re-train his eye".

Other injuries:

Val - broken foot
Burky - broken foot/thumb
Kadri - broken thump
Girard - broken sternum
Helm - abnomimal tear

Quote:

Originally Posted by coldengrey12 (Post 18223222)
Avs are still the champs, btw

Just in case you wanted a reminder :)

Damn right! In my team meeting at work I just excused everyone so they can attend the rally & parade tomorrow if they'd like. It's going to be glorious!

coldengrey12 06-29-2022 02:05 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by jmkratt (Post 18223251)
Damn right! In my team meeting at work I just excused everyone so they can attend the rally & parade tomorrow if they'd like. It's going to be glorious!

Jealous. I would absolutely go if I were in Colorado.

I wonder if there will be a live stream I can watch

jmkratt 06-29-2022 03:42 PM

Re: The NHL Thread
 
Not sure about a livestream. If I hear of one I'll post it.

coldengrey12 06-29-2022 04:36 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by jmkratt (Post 18223424)
Not sure about a livestream. If I hear of one I'll post it.

If you do, I appreciate it!

If not, I'll try to follow along via Avs social media

drakan 06-29-2022 05:23 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by mthawk07 (Post 18222729)
How does that compare to the expected injuries number?

:lol:lol

You guys know this stuff is used across many sports right? Like soccer has expected goals.

dmbetc 06-29-2022 07:14 PM

Re: The NHL Thread
 
Pretty happy about Fiala to the Kings. Seems like a good deal!

jmkratt 06-30-2022 09:59 AM

Re: The NHL Thread
 
Parade day! Super fans already lining the route :cool

mthawk07 06-30-2022 10:09 AM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by drakan (Post 18223554)
:lol:lol

You guys know this stuff is used across many sports right? Like soccer has expected goals.


I get analytics in some cases, but this expected goals stat is just a fun way for losers to say, “Well we played well enough to score this many goals!!”

What does a soccer analytic say about a 0-0 draw? “Manchester United really outplayed them, they should have scored 1.2 goals!” GTFO.

jmkratt 06-30-2022 11:15 AM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by coldengrey12 (Post 18223487)
If you do, I appreciate it!

If not, I'll try to follow along via Avs social media

Sounds like the Avs website will be streaming


All times are GMT -4. The time now is 02:04 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
All trademarks and copyrights are owned by their respective owners. Comments are owned by the poster. The rest is owned by antsmarching.org.