Antsmarching.org Forums

Antsmarching.org Forums (http://www.antsmarching.org/forum/index.php)
-   The Tailgate (http://www.antsmarching.org/forum/forumdisplay.php?f=93)
-   -   The NHL Thread (http://www.antsmarching.org/forum/showthread.php?t=324692)

lockman21 10-24-2014 11:31 AM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by rlpi100 (Post 15649309)
I realized last night that it's going to be frustrating watching Brad Richards all year.

Quote:

Originally Posted by rlpi100 (Post 15649320)
1 point through 6 games, down to 3rd line Center. Old and slow. He's basically Handzus without the terrible hair.
I have hopes that it gets better over time, once he gets used to the new system and all.

Jesus Christ.....what.....

TMoore4075 10-24-2014 11:40 AM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by lockman21 (Post 15649338)
Jesus Christ.....what.....

And your thoughts?

pathetic 10-24-2014 11:57 AM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by rickyh24 (Post 15649311)
Pretty sure you were a Sabres fan. I'm just not sure you should be making jokes about other people ditching their teams.

Quote:

Originally Posted by Rebecca De Mornay (Post 15649319)
:lol i love how serious this is for you.
i've explained the sabres thing before.

it wasn't even a joke about ditching teams, it was a joke about buying a new hat. if your labia wasn't hanging half way down your hamstring this morning it might not have bothered you so much.

lots of people change teams in here. it's not like ricky said anything false. sarah was a rangers fan, then a kings fan, now both? jon says he grew up watching the hawks, but when i met him he was a caps fan, now he says he's a hawks fan after a couple cups. according to your post you were a sabres fan and now you're a CBJ fan.

what's inaccruate about what ricky said?

TMoore4075 10-24-2014 12:02 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by pathetic (Post 15649422)
lots of people change teams in here. it's not like ricky said anything false. sarah was a rangers fan, then a kings fan, now both? jon says he grew up watching the hawks, but when i met him he was a caps fan, now he says he's a hawks fan after a couple cups. according to your post you were a sabres fan and now you're a CBJ fan.

what's inaccruate about what ricky said?

This is just my view of it, but Ricky insinuated that he left a crappy team for a good team, when in reality he went from an average Sabres team (which is not crappy) to a crappy Jackets team. Not like he was jumping ship cause the Jackets were good.

rickyh24 10-24-2014 12:05 PM

The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by TMoore4075 (Post 15649437)
This is just my view of it, but Ricky insinuated that he left a crappy team for a good team, when in reality he went from an average Sabres team (which is not crappy) to a crappy Jackets team. Not like he was jumping ship cause the Jackets were good.


Jumping ship is jumping ship. People can dress it up all they want.


Love the becca melt. Not quite sure why he is obsessed with my hats though.

Rebecca De Mornay 10-24-2014 12:10 PM

Re: The NHL Thread
 
1. i made a joke about ricky buying a new hat, carryover from MLB thread discussion yesterday.
2. ricky turned it into switching teams which apparently is more serious than switching religions, genders, jobs, significant others, etc.
3. i was always a casual observer of the NHL as a fan of hockey. did not root for the bruins where i grew up because i hate all things boston. rooted for buffalo because i am a bills fan, however my affiiliation to buffalo is that my dad grew up there but that was before the sabres existed, so there was no real family connection. when i moved to columbus CBJ was the worst team in the league but i went to a ton of games because i enjoy NHL hockey and now they have become the team i root for. i would be happy to see the sabres do well too.
4. next time i decide to root for a team ill make sure to run it by both of you first to make sure we don't have this issue again. you can go back to combing each others pubic hair now.

Rebecca De Mornay 10-24-2014 12:13 PM

Re: The NHL Thread
 
this is the second time this week CBJ has to play two nights in a row with travel against a team that was off the night before.

that just shouldn't happen ever.

Alazais 10-24-2014 12:14 PM

Re: The NHL Thread
 
Whatever. I'm a Leafs fan. My Life sucks.

hailtopitt 10-24-2014 12:15 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by Alazais (Post 15649484)
Whatever. I'm a Leafs fan. My Life sucks.

/thread?

rickyh24 10-24-2014 12:16 PM

The NHL Thread
 
Becca no one cares. You can be a team adder. Calm down. You made a joke. Then I made a joke. Then you melted. Solid Friday morning all around.

Funkhouser 10-24-2014 12:18 PM

Re: The NHL Thread
 
i'm here for the labia talk

ryguy469 10-24-2014 12:23 PM

Re: The NHL Thread
 
I rooted for 2 NHL teams for a good 10 years. Then they announced they were re-aligning the conferences and I dropped one. Sue me.

edit: actually it was 12 years. my bad.

rickyh24 10-24-2014 12:25 PM

Pretty sure you can't sue someone for that.

hailtopitt 10-24-2014 12:25 PM

Re: The NHL Thread
 
am i a bad fan because i like the Erie Otters?

Rebecca De Mornay 10-24-2014 12:26 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by Funkhouser (Post 15649493)
i'm here for the labia talk

there's a big syrupy one right above you.

Quote:

Originally Posted by ryguy469 (Post 15649507)
I rooted for 2 NHL teams for a good 10 years. Then they announced they were re-aligning the conferences and I dropped one. Sue me.

ya, no, that's not really ok at all.

dmbetc 10-24-2014 12:27 PM

Re: The NHL Thread
 
Kings!! Rangers!!

rickyh24 10-24-2014 12:27 PM

Chicks love adding teams. They get a pass.

Rebecca De Mornay 10-24-2014 12:28 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by hailtopitt (Post 15649515)
am i a bad fan because i like the Erie Otters?

nah you're fine but i bet your mother wishes she had aborted you.

hailtopitt 10-24-2014 12:29 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by Rebecca De Mornay (Post 15649524)
nah you're fine but i bet your mother wishes she had aborted you.

:popcorn

scrock25 10-24-2014 12:30 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by hailtopitt (Post 15649529)
:popcorn

Lemme get some of that?

rickyh24 10-24-2014 12:32 PM

No reason to be aborting anyone over something so hilarious and entertaining like team adding.

pathetic 10-24-2014 12:33 PM

Re: The NHL Thread
 
:lol:lol Happy Friday!

bartkowski now a top4 dman. Bs blow... too late to buy a Rick Nash jersey and jump on that bandwagon or a johnny Rocket jersey and head to LI for a couple games?

Rebecca De Mornay 10-24-2014 12:33 PM

Re: The NHL Thread
 
yeah well you're just mature and grounded enough to have fun with it since it's just sports.

when i was a kid i told my dad i liked the bengals helmets and he beat the living shit out of me.

ryguy469 10-24-2014 12:34 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by Rebecca De Mornay (Post 15649519)

ya, no, that's not really ok at all.


Cool, cool glad we could settle that.

pathetic 10-24-2014 12:34 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by Rebecca De Mornay (Post 15649537)
yeah well you're just mature and grounded enough to have fun with it since it's just sports.

when i was a kid i told my dad i liked the bengals helmets and he beat the living shit out of me.

:lol:lol

hailtopitt 10-24-2014 12:34 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by scrock25 (Post 15649531)
Lemme get some of that?

sure thing, we should watch Wisniewski at his best while we eat

http://www.russianmachineneverbreaks...-with-puck.gif

TMoore4075 10-24-2014 12:34 PM

Re: The NHL Thread
 
"Flyers announce that Braydon Coburn and Andrew MacDonald are out 4 weeks with lower body injuries." Damn D-men going down everywhere.

Rebecca De Mornay 10-24-2014 12:34 PM

Re: The NHL Thread
 
i wonder if the jackets try to trade Prout.

He was a healthy scratch last night

edit: and murray is back soon which means someone else will be gone from the rotation.

Erixon and Goldbeef both looking ok (save for one enormous gaffe by Goldbeef last night)

scrock25 10-24-2014 12:36 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by hailtopitt (Post 15649540)
sure thing, we should watch Wisniewski at his best while we eat

http://www.russianmachineneverbreaks...-with-puck.gif

Phat....

Rebecca De Mornay 10-24-2014 12:37 PM

Re: The NHL Thread
 
Quote:

Originally Posted by hailtopitt (Post 15649540)
sure thing, we should watch Wisniewski at his best while we eat

http://www.russianmachineneverbreaks...-with-puck.gif

:lol:lol you should have linked the mistake he made that sprung Malkin on a breakaway in G6 last year.


All times are GMT -4. The time now is 08:30 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2023, Jelsoft Enterprises Ltd.
All trademarks and copyrights are owned by their respective owners. Comments are owned by the poster. The rest is owned by antsmarching.org.