Antsmarching.org Forums - View Profile: Oh, word?

Go Back   Antsmarching.org Forums > Members List


Want to hide all ads on Ants? Click here

Oh, word? Oh, word? is offline

your spirit animal

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 12
  1. jennie75
    08-24-2016 04:55 PM
    jennie75
    HEY! :)
    :hump
  2. cirwin
    09-20-2010 10:58 PM
    cirwin
    Do you still have the XXL Navy tshirt??
  3. Tiduwho
    05-26-2009 11:53 PM
    Tiduwho
    Haha, wow your avatar + name has reached a new level of lawlz.
  4. Hudak-Budak
    05-13-2009 08:34 AM
    Hudak-Budak
    Stuart: Well, it's a well known fact, Sonny Jim, that there's a secret society of the five wealthiest people in the world, known as The Pentavirate, who run everything in the world, including the newspapers, and meet triannually at a secret country mansion in Colorado, known as The Meadows.
    Tony: So who's in this Pentavirate?
    Stuart: The Queen, The Vatican, The Gettys, The Rothschilds, *and* Colonel Sanders before he went tits up. Oh, I hated the Colonel with is wee *beady* eyes, and that smug look on his face. "Oh, you're gonna buy my chicken! Ohhhhh!"
    Charlie: Dad, how can you hate The Colonel?
    Stuart: Because he puts an addictive chemical in his chicken that makes ya crave it fortnightly, smartass!
  5. Tiduwho
    03-19-2009 09:06 PM
    Tiduwho
    Oh, word?


    Lol, is the "Your Mother" a Spaceghost reference?
  6. wnderwoman
    03-19-2009 05:13 PM
    wnderwoman


    Can't wait either!
  7. dmbgodagirl41
    03-04-2009 02:24 PM
    dmbgodagirl41
    I am...........YOUR MOTHERRRRRRRRRRRRRRRRRR.

    :lol
  8. TwoStep2888
    02-09-2009 11:47 PM
    TwoStep2888
    Thanks!
  9. BotheLaneFan
    01-13-2009 01:10 AM
    BotheLaneFan
    The poodle biiiiitteeesssss. The poodle chews it.
  10. dmbgodagirl41
    01-07-2009 01:33 PM
    dmbgodagirl41
    hahaha when you picked up on the killing kittens thing, I almost peed my pants laughing!! So fantastic; it's super rare for someone to know wtf that means!

    <3

About Me

  • About Oh, word?
    DMB Shows Attended
    69
    Biography
    I like having fun. Having fun is fun.
    Location
    Schaumburg, IL
  • Signature

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 09-22-2020 06:13 PM
  • Join Date: 10-27-2004

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 34

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to Oh, word? Using...
This Page
https://antsmarching.org/forum/member.php?u=74880

Want to hide all ads on Ants? Click here

All times are GMT -4. The time now is 02:57 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.


   
Site LinksAbout AntsAnts MobileTweet Tweet
Home
Ants+
Tour Central
Search bar
RSS Feeds
About Us
Contact Us
The Ants Blog
Advertise on Ants
Privacy Policy
Ants on your cell phone
iAnts
mobile news
mobile setlists
antslive!
Ants' Twitter
DMBLive Twitter
Ants Facebook
Ants Instagram