Antsmarching.org Forums - Dave Matthews Band Discussion - Conversation Between RomyMatthews and Jan-Willem

Go Back   Antsmarching.org Forums - Dave Matthews Band Discussion > RomyMatthews


Want to hide all ads on Ants? Click here
Conversation Between RomyMatthews and Jan-Willem
Showing Visitor Messages 1 to 8 of 8
  1. Jan-Willem
    12-04-2009 09:11 AM
    Jan-Willem
    Normaal gesproken spelen ze een stuk minder nieuw materiaal het jaar na een album. Toch mogen ze van mij best LITHOG en Squirm spelen hoor! Ze 'moeten' in ieder geval The Stone spelen bij één van de concerten...
  2. RomyMatthews
    12-03-2009 09:28 AM
    RomyMatthews
    Hahaha, dat is een lang verhaal ik was helemaal band dat het uitverkocht zal zijn dus maar snel gekocht op de dag zelf om stipt 10u :D

    Oooh ja ik baal echt maar ik ben nog maar 16 dus ja in me eentje gaan zit er niet in, ben wel helemaal blij dat ik naar amsterdam ga!

    Hopelijk volgend jaar als ze touren kijken voor een concert in montreal canada of boston want dan ben ik daar bij een vriendin.
    Ooh ik hoop echt dat ze wat meer oude liedjes spelen trouwens.
  3. Jan-Willem
    12-01-2009 11:34 AM
    Jan-Willem
    Goed dat je tóch een kaartje hebt gekocht! Waarom stiekem? Waarom zou je niet naar een concert mogen/kunnen?

    Keulen is inderdaad niet zo ver; zelfs dichterbij dan Antwerpen vanuit Apeldoorn denk ik... Ik ben nog nooit in de VS geweest. Heb DMB wel in 2007 gezien dus (Brussel en Pinkpop) en dit jaar in de HMH. Dit jaar was verreweg het beste concert, dus ik verwacht dat het volgend jaar minstens net zo goed, of beter is... :multi
  4. RomyMatthews
    12-01-2009 09:35 AM
    RomyMatthews
    hahaha okee :P
    Nee helaas niet, ik baal er flink van maar ik zit met school enz en ik had gewoon stiekem kaartje voor 3 maart gekocht omdat ik het echt niet kon accepteren als ik niet kon gaan. Koln is niet zo heel ver toch?
    wel super vet dat je daar allemaal heen gaat.
    Ben je al eens naar een amerikaanse show geweest?
  5. Jan-Willem
    11-28-2009 02:54 AM
    Jan-Willem
    Een aantal Ants vrienden zijn wel op de hoogte van mijn wat hoge testosteron gehalte, maar ik heb al verschillende keren hele slijmerige berichten gekregen van vieze pubers. :lol

    Jij gaat niet naar andere concerten?
  6. RomyMatthews
    11-27-2009 08:28 AM
    RomyMatthews
    Ooh zeker weten dat ik er 3 maart!
    Beetje die amerikaanse gasten in de maling nemen he!
    Wel leuk hoor!
    :)
  7. Jan-Willem
    11-26-2009 11:52 PM
    Jan-Willem
    Ja, ben er op 3 maart. Ga ook naar Keulen en Antwerpen. Jij?

    En ja ik ben niet Ellen Hoog :lol
  8. RomyMatthews
    11-25-2009 08:29 AM
    RomyMatthews
    Heee
    Ga je ook 3 maart?!
    Trouwens ben je ook actief op hyves van dave matthews?
    Volgens mij herken ik je, maar ik weet niet zeker want ik dacht dat je een jongen was.

Want to hide all ads on Ants? Click here

All times are GMT -7. The time now is 07:04 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.14
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.


   
Site LinksAbout AntsAnts MobileTweet Tweet
Home
Ants+
Tour Central
Search bar
RSS Feeds
About Us
Contact Us
The Ants Blog
Advertise on Ants
Privacy Policy
Ants on your cell phone
iAnts
mobile news
mobile setlists
antslive!
Ants' Twitter
DMBLive Twitter
Ants Facebook
Ants Instagram